Για να θεωρηθεί δεκτή η επιστροφή ενός προϊόντος θα πρέπει αυτό να είναι στην ίδια ακριβώς κατάσταση, όπως παραδόθηκε στον πελάτη. Δηλαδή:
- Το προϊόν δεν πρέπει να είναι χρησιμοποιημένο
- Το προϊόν δεν πρέπει να είναι φθαρμένο
- Το προϊόν δεν πρέπει να έχει πλυθεί ή τροποποιηθεί
- Θα πρέπει να περιλαμβάνονται στο δέμα όλα τα έγγραφα που συνόδευαν την αποστολή (Απόδειξη Λιανικής Πώλησης – Τ.Δ.Α. κ.λπ.).
Σε περίπτωση που έχει ολοκληρωθεί η ηλεκτρονική παραγγελία αλλά δεν έχει αποσταλεί ακόμα το προϊόν και θέλετε να την ακυρώσετε μπορείτε να μας αποστείλετε e-mail ακύρωσης με τα στοιχεία της παραγγελίας χωρίς να χρειάζεται να αναφέρετε τους λόγους ακύρωσης της παραγγελίας ή μπορείτε να μας τηλεφωνήσετε. Σε περίπτωση που είναι ειδική παραγγελία (κατασκευή κατόπιν παραγγελίας σας) δεν γίνεται επιστροφή.
Σε περιπτώσεις υπαναχώρησης ο πελάτης πληρώνει το κόστος μεταφοράς για την επιστροφή του.